اگر سطح کراتینین می توان کاهش داد دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین می توان کاهش داد دیالیز

اگر سطح کراتینین می تواند توسط سطح کراتینین Diálisis¿Si نمی شود کاهش می یابد می تواند با دیالیز نمی شود کاهش می یابد؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از رایج ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین در renal.Y شکست بسیاری از بیمارانی که بالاترین سطح کراتینین، پس از دیالیز کاهش یافته است.

چرا دیالیز ممکن است سطح کراتینین بالا را کاهش دهد؟

شما می دانید، یکی از عملکرد کلیه است به پاشیدن مواد زائد و سموم از sangre.Pero پس از کلیه ها آسیب دیده، سموم در sangre.La دیالیز کلیه مصنوعی ما ساخت می توانید از این ضایعات، از جمله کراتینین اضافی برطرف کردن خون توسط کلیه ها با قطعات کار می کند.

اگر سطح کراتینین می توانید با دیالیز نمی شود کاهش می یابد؟

اگر سطح کراتینین بالا می تواند با دیالیز توان کاهش داد، نشان می دهد که دیالیز است مناسب برای این بیمار نیست، به طوری که آنها باید به درمان های جایگزین متوسل می شوند.

امروزه، وجود دارد بسیاری از انواع به جز دیالیز درمان می تواند استفاده شود به منظور کاهش سطح بالای کراتینین، پیوند کلیه یکی از مهمترین و درمان موثر است، با این حال، مانند دیالیز، آن را نیز برای بیمار مناسب نیست نارسایی کلیه است.

پزشکی Entoces میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از داروهای سنتی چینی گیاهی، با کمک این درمان بیمار نارسایی کلیوی فقط نمی تواند خاموش کراتینین بالا، اما همچنین می توانید شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه و بهبود کیفیت زندگی است.

اگر می خواهید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می دانید، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: